llouiseanna.blogspot.com

tisdag 25 oktober 2011

25/10

Har haft fullt upp idag! Först tre timmars tid att läsa engelska boken. (Hann två kapitel, och det var två otrooooligt långa!) Så nu har jag läst lite mer än halva boken!!
Efter engelskan blev det lite lunch, och efter det hade jag egentligen slutat, men idag bestämde jag mig för att gå på mattemys med tjejerna i klassen. Jag kom en bit iallafall, vi har prov på torsdag, hoppas verkligen jag ligger i fas!
Efter typ en och en halv timme där gick jag till bussen och åkte hem. Runt fyra drog jag och pappa iväg till Ikea och köpte lite nya grejer till mitt rum, det behövdes en liten uppdatering! Så nu har jag (JAG!!) monterat ihop en låg bänk, den andra sparar jag till en annan dag, jag tappade tålamodet när skruvarna inte ville jag jag ville, haha.

Ska fortsätta kika på mina desperata hemmafruar, ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar