llouiseanna.blogspot.com

fredag 21 oktober 2011

2314

Nej, fan va tråkigt!! Jag som gillade Emil oavsett vad juryn tyckte. Bäst gjorde han iallafall Markus Krunegårds Jag är en vampyr, fan va bra han gjorde den, tycker den är bättre än originalet helt ärligt!

Har haft en mysig fredag idag. Först mat med familjen, körsbärstomater, vitlök, oliver och chili stekt i olja med bandspaghetti tillsammans med parmaskinka och lite parmesan på det, supergott! Efter maten har jag setat som klistrad i soffan med en söt liten Alice i knät och några rutor mörk&vit choklad blandad med lite nötter framför Idol och Hellenius hörna. En sån här fredag behövdes, en lugn hemmakväll.

Jag vet inte vad morgondagen kommer bjuda på riktigt. Om vädret håller sticker jag nog ut och springer på morgonen, kvällen kommer i vilket fall som helst spenderas med Daniel men vet inte vart. Hur det än blir så kommer det bli en kanon lördag!

Ska försöka samla lite tålamod och fixa lite små saker på bloggen, om tålamodet sviker kommer nog sängen kännas rätt lockande, kanske ihop med engelskaboken till och med!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar