llouiseanna.blogspot.com

lördag 22 oktober 2011

22/10

Vilken seg dag hittills! Somnade halv tre inatt och vaknade halv sju av Alice, tur att jag i alla fall kunde somna om till nio. Har bara legat i sängen med datorn i knät och kikat på prylar till mitt rum hos pappa. Försöker hitta en låg, lång bänk och en hylla som är typ som en stege. Har redan köpt en stor spegel som jag ska ha, men kan inte sätta upp den för ens jag har hittat en snygg, låg bänk att ha under..!

Inte har jag sprungit heller, jag har ingen ork, eller inte just nu. Ska snart göra lunch till mig själv, det blir lite "sånt som är över" mat idag. Finns ägg i massor, tomater, lök och stekt potatis, det blir en helt perfekt omelett! Efter maten måste jag ut, det får nog bli hubborundan, vare sig jag vill eller inte, men den här gången bara en power walk eller något i den stilen, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar