llouiseanna.blogspot.com

torsdag 7 april 2011

dag 18 - det här hade jag på mig idag

har tyvärr ingen bild, men jag hade en vit stickad tröja från monki med ett vitt baslinne under tillsammans med svarta leggings och lite ringar från gina tricot :)

den här torsdagen har varit ovanligt seg. segstart i skolan med hemkunskap (rulltårta till frukost...) sen bara sånna här energislukande lektioner som man bara vill dö på och till sist en till seg hemkunskapslektion haha.

efter skolan hände inte mycket då heller, kände mig helt seg och trött. men eftersom jag fortfarande har ett löfte med mig själv så drog jag mig ut i stormen. förbättrade tiden med en minut! och sedan jag började springa för två veckor sen så har jag förbättrat med fyra minuter så det måste betyda att kondisen är påväg tillbaka !
haha helt allvarligt älskar jag att tävla mot mig själv, det är skitkul för man vinner alltid ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar