llouiseanna.blogspot.com

fredag 1 april 2011

dag 12 - det här äter jag inte

skulle igentligen ha varit ''det här hände mig idag'' eller nåt sånt, men det lät så tråkigt, så nu hittade jag på nytt :)

nåt jag inte äter är svamp. när jag var liten spydde jag av det, men nu vet jag inte haha. vågar knappt smaka, men jag mår illa av konserverad-champinjon-lukt iallafall, haha!

nåt annat jag har svårt för är fett. nu menar jag inte chips och sånt utan typ fett och knoster som brukar vara på kött. sånt är jag jättekinkig med, vet inte varför men känns som att jag ska spy när jag äter det haha :(

en sista sak då. när jag var liten hatade jag fisk, dock inte nu längre. jag har börjat äta mer och mer fisk, men det jag inte tycker om med det är den där riktiga fisk-smaken, alltså så som fiskbuljong smakar, det faller mig icke i smaken..

annars äter jag fisk om man får typ en sås till eller vad som helst, hehe.


sorry för lite seg dag, men har inte orkat sitta vid datan, kvällen har tillbringats med mammsen istället.


kram på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar