llouiseanna.blogspot.com

måndag 11 april 2011

18.10

halloj, tog ett liiitet uppehåll över helgen, hoppas ni överlever :)

har precis vart på både stan och hälla med mamma, vi kom hem med tre par converse hihi. haha mamma är en sån där som utnyttjar varenda liten rabatt man kan få och jag börjar bli likadan, vilken i och för sig är bra eftersom man sparar pengar.
så på stadium kunde man köpa tre par skor till priset av två så vi drog oss dit och köpte varsina och så fick jag ett par gratis, kan det bli bättre ?!

jag är ensam hemma ikväll och det finns absolut ingen mat här så jag borde bege mig upp till ica nu om jag ska få någon kvällsmat överhuvudtaget! senare måste jag ut och springa, jag har slarvat lite och det känns som att jag måste springa av mig lite.

hörs senare underbaringar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar