llouiseanna.blogspot.com

tisdag 19 april 2011

16.42

har vart lite upptagen sen jag kom hem och antar att det inte blir så mycket skrivet underlovet heller men..

i helgen var jag hos min halv kusin. han är sex och helt besatt av pokémon, och jag skojar inte när jag säger besatt!
om man tillexempel ska hoppa studsmatta så kan man inte bara hoppa vanligt.. såklart..
då är man tvungen att vara i hans pokémonvärld fylld av en massa attaker och fantasivarelser. och han håller självklart i reglerna, haha..
så det har vart en lärorik helg, haha .. :-)

både igår och idag har jag stekt med mina underbaringar till kompisar i solen.
igår med michis och johanna hemma hos michis. jag solade bara framsidan och blev typ för första gången i mitt liv riktigt bränd..
idag åkte jag ner till gropen med michis, johannes, simon och erik, sen kom det lite folk och gick lite.
idag satsade jag på att sola ryggen som nu är röd och sen har jag en sönderbränd hårbotten på köpet, skönt.

vad mer då?
jo, just det ! tog första doppet i gropen idag, två gånger! inte att rekommendera haha..

puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar