llouiseanna.blogspot.com

onsdag 30 mars 2011

dag 10 - mina rädslor

spindlar är jag väldigt rädd för. jag vet inte varför men jag får verkligen panik av dom, senast i somras kom det verkligen en bamse spindel in på mitt rum samtidigt som jag pratade i telefon med daniel. det var nog det värsta jag har vart med om, jag fick sån jäkla panik så jag började skrika och hoppa runt och sprang upp till pappa. haha vilken mes..

en annan sak jag är rädd för är spöken. ja, det där lät ju ännu mesigare, men jag tror på spöken/andar eller vad man kallar det. och tycker inte om att vara ensam hemma på kvällarna, för då inbillar jag mig att jag hör typ steg i vardagsrummet eller ser någon skugga.

en sista rädsla är döden. alltså döden överhuvudtaget, vare sig det gäller mig eller mina nära. det är det värsta jag vet och har hänt mig allt för många gånger nu.
det är jag verkligen rädd för. jag vill ha ett långt liv, vill ha alla kvar och vara helt odödlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar