llouiseanna.blogspot.com

tisdag 29 mars 2011

dag 09 - ett bra minne

jag har verkligen miljoner minnen att välja på men nu tar jag ett utav dom bästa med några av mina favorit tjejer!

både 2009 och 2010 åkte vi med laget på dalecarlia cup i borlänge, allt var så jävla kul !
dels spelade vi ju mycket matcher och tränade men vi fick också mycket tid tillsammans.
gud, jag älskar verkligen att vara med dom här tjejerna, alla är så himla snälla och roliga så det finns inte !

kommer aldrig någonsin glömma prutt tävlingen vi hade som klyftan vann, fyfan vad det stank i vårat rum då. man skulle verkligen kunna tro att det var ett gäng grabbar som var dåliga i magen som bodde i det där klassrummet haha.

vet inte vad mer jag ska säga, jag älskar verkligen dom här tjejorna !
har tyvärr ingen bild på den här datan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar