llouiseanna.blogspot.com

lördag 26 mars 2011

dag 06 - ett barndomsminne

jag har så grymt många minnen från jag var liten och nästan alla av dom är tillsammans med maria.
första gången jag åkte utomlands var till kreta tillsammans med maria och hennes familj och mamma och kim. om jag inte minns fel så gick jag i förskoleklass och hon i ettan.

första dagen skulle vi bada i havet. sanden var brännhet så man inte kunde gå på den så jag minns att vi kröp och sprang runt vart vi än skulle på stranden för att inte bränna oss.
och första doppet vart ingen höjdare för mig för jag fick en kallsup och vägrade bada i havet för resten av resan bara för att ja fick en kräkreflex för det var så s
alt.. haha klenis

kommer ihåg att det fanns något ställe som jag daniel och maria åkte i bilar på. det var verkligen skitkul att få köra dom där ''bilarna''. sen tyckte vi att det var skitkul att leka med dom utklädda figurerna Lolo och Bernie. haha söta !
en kväll när vi åt på resturang var jag så trött så jag somnade på matbordet haha !

när vi var små skulle vi alltid ha lika grejer fast olika färger. och då köpte jag en blå badmadrass och hon en röd såklart. men hon fick köpa ny flera gånger bara för att hennes gick sönder haha.

en dag vid poolen kommer jag ihåg att daniel, marias storebror hade fått solsting. alltså legat för länge i solen utan att dricka nåt så han spydde precis vid poolen s
en var dom tvungna att rena poolen haha !

alltså det här är bara ett utav obeskrivligt många minnen som jag har tillsammans med maria. jag skulle gärna berätta allihop men det skulle ta mig år att skriva allt kul vi har gjort tillsammans.
bilden är från kreta resan. vet att bilden går i repris nu men ni får stå ut.
älskar dig härtat !

3 kommentarer: