llouiseanna.blogspot.com

fredag 25 mars 2011

dag 04 - mina drömmar

glömde helt bort den här igår!

jag drömmer om ett helt underbart liv, allt kanske inte låter realistiskt men det här är vad jag verkligen drömmer om i mitt liv.

jag vill ha ett stabilt jobb där jag tjänar så pass mycket så att jag inte ska behöva oroa mig över pengar osv. jag vill kunna köpa saker jag vill ha utan några hinder.
jag vill bo i en liten villa vid en sjö med högt i tak och stora fönster. där vill jag bo tillsammans med min underbara daniel och skaffa två eller tre barn.
nåt jag också drömmer om är ett mäktigt bröllop i en stor ljus kyrka med massor av nära och kära. fullt med vita blommor överallt och världens finaste klänning.

jag vill också resa mycket. upptäcka hela världen, helst bo utomlands några år.
en stor dröm sen jag var liten är att åka till något land i afrika med svårt sjuka barn som behöver hjälp. det är något jag måste göra.

den högsta önskan av dom alla är att vara med daniel för resten av livet, han är allt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar