llouiseanna.blogspot.com

onsdag 23 mars 2011

dag 03 - vänner




jag är en sån här människa med väldigt många vänner men ganska få som står mig riktigt nära.
en som står mig väldigt nära är maria, bästa vän enda sedan barnsben.
vi träffas inte speciellt ofta länge, båda har fullt upp med annat i livet men när vi väl tar oss tid och träffas har vi riktigt kul tillsamans.
med henne kan jag vara precis som jag är och jag kan prata med henne om exakt allt, hon är som en storasyster !

en annan person som står mig nära är michaela. henne har jag kännt sen hon började i min klass i tvåan och enda sedan dess har vi liksom varit som fastklistrade i varandra.
hon är snäll och har samma sjuka humor som mig. och jag kan prata med henne om allt mellan himmel och jord.
vi träffas inte lika mycket som vi gjorde förr på fritiden, men vi träffas iallafall i skolan varenda dag och det är viktigt tycker jag. nu har vi kanske blivit lite olika varandra men hon är och kommer alltid vara min bästavän.
daniel är också en som står mig extremt nära. han vet allt om mig och jag litar på honom väldigt mycket. han är min pojkvän och inte minst min bästavän.

jag har fler vänner som står mig nära och ni vet exakt vilka ni är.
jag älskar alla mina vänner.
mitt lag, när jag träffar dom ger dom mig typ ny energi och dom är så himla roliga att vara med !
och min underbara klass får man inte glömma bort. jag står inte alla lika nära, men jag trivs otroligt bra med alla och har jämt kul och skrattar med dom. jag är bara rädd för att tappa kontakten med dom efter nian, det vore jättesynd eftersom dom jag umgås med är så himla schyssta och underbara på alla sätt och vis !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar