llouiseanna.blogspot.com

måndag 21 mars 2011

dag 01 - mig själv

hmm.. hur ska jag börja här då?

jag heter louise anna magnusson och är född i västerås den 25 september 1995. jag är uppvuxen i hökåsen, en bit utanför västerås där jag fortfarande bor.
mina föräldrar är skilda sedan fyra år tillbaka men både mamma och pappa bor i hökåsen vilket har gjort allt väldigt lätt för mig.
jag har en underbar storebror som heter kim. han är nio år äldre än mig och han har jag alltid haft som en idol eller vad man ska säga. vi träffas inte så mycket nu förtiden men han finns alltid där när man behöver honom.

jag har alltid vart och är en sportig tjej. när jag var liten gick jag i gymnastik och det höll jag på med i säkert sex år. jag blev väldigt duktig och tränade som mest fem dagar i veckan. tillslut blev jag en av västerås bästa för min ålder men jag slutade för att mitt knä krånglade och det blev helt enkelt för mycket.
sedan har jag provat på friidrott och till sist började jag i fotboll och det går jag i fortfarande.
och som många andra tjejer spenderar jag nästan alla mina pengar på kläder. tycker väldigt mycket om att shoppa med andra ord !

annars är jag en väldigt lättroad person som trivs med att vara med mina vänner och min underbara pojkvän daniel.
jag är envis och ger inte så lätt upp, OM det inte gäller matte haha. jag tycker om att utmana andra, haha riktig vinnarskalle, jag tycker att det är skitkul att tävla !

haha, jag hoppas att ni har fått nån typ av uppfattning om mig ! :)
nu ska jag ut i köket och laga mat till mig och mamma, lax med potäter ska lagas,

puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar