llouiseanna.blogspot.com

torsdag 10 februari 2011

VAL HIT&VAL DIT

har precis vart inne på http://gymnasieintagning.vastmanland.se/ och skrivit in mina gymnasieval, nu blev ni nyfika vaaa ?
haha nejdå.
men jag har tagit john bauer ekonomi entreprenör som första val. det verkar som en grym skola, och om jag inte kommer in där har jag jensen som andra med inriktning på samhäll. och om jag av någon anledning inte skulle komma in där heller har jag tagit carlforska samhäll juridik som tredje val.
men jag har inte bekräftat valen än, ifall jag skulle ändra mig, det är jag ju rätt duktig på haha..

igentligen vill jag liksom gå på alla skolor samtidigt haha.. alla verkar så bra fast på sitt sätt. liksom, alla har nåt bra som den andra skolan behöver enligt mig.
ååå jag fattar inte varför jag ältar det här så mycket, jag ska i vilket fall som helst plugga vidare, så bara jag har en bred linje så löser det sig för mig.
det här ska nog gå bra, vart jag än hamnar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar