llouiseanna.blogspot.com

tisdag 15 februari 2011

TACK


alltså.. vafan är det här ? snälla..
hur gamla är vi här igentligen, det där va ju inte särskilt moget..
allvarligt, sånt här tål jag verkligen inte. det är inte så att jag tar åt mig, men vafan ?
vad är det här bra för, vad vill männskan med det här ? anonymt ?
ja men gud så roligt, lite muppigt att inte visa sitt namn bara.
men det var ju kul att höra din åsikt, men jag tar inte åt mig för fem öre :-)

klicka på bilden om det inte syns

4 kommentarer:

  1. bara avundsjuka på dig och ditt fina utseende! :)

    SvaraRadera
  2. hatar såna människor. så jävla omoget!
    du ska verkligen inte ta åt dig, du är superfin :)

    SvaraRadera
  3. tack tjejer, va söta ni är ! :)

    SvaraRadera
  4. men seriöst? vilken sjukt pinsam människa. håller med tjejerna över!

    SvaraRadera