llouiseanna.blogspot.com

torsdag 3 februari 2011

20.00

halli hallå, har precis skrivit ut alla tre inlämningsuppgifter som jag har gjort klart;
bildanalysen, musikresan som den så fint ska kallas och en uppsats på engelska om en film.

det är så skönt att ha det gjort, och det är såå mycket bättre än läxor. jag nästan älskar inlämningsuppgifter, eller ja.. så mycket skönare än läxor eller prov iallafall.
men eftersom att jag verkade lämna hjärnan i skåpet tillsammans med min hmkunskaps bok så kan jag ju inte göra den där jäkla ekonomi uppgiften och det är ju den som är viktigast !
jag får ta med mig både hjärnan och boken hem imorn så jag fixar den där budgeten, det fixar jag ! :-)

nu ska jag nog dra igång en film, det blir en av favisarna, never back down !

skolavslutning i åttan.

latero

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar