llouiseanna.blogspot.com

tisdag 1 februari 2011

18.40

det jag aldrig trodde skulle hända hände faktiskt !
jag hade laddat ner
open office för att ersätta word, men jag hade gett mig fan på att det inte skulle funka och bara gå åt skogen. men då kom det liksom som sänt från ovan en liten ruta om att det jag hade laddat ner var färdigt, jag testade, och det gick fantastiskt bra, fan vilken lättnad, annars hade den här dagen kunnat slutat i kalabalik !

så nu har jag skrivit musikresan, en typ uppsats som var till musiken och sen har jag skrivit en bildanalys till bilden. om jag inte hade gjort det hade det legat tills kvällen innan, så nu är jag stolt !

nej nu ska jag byta om och tagga för boxning, känns som att det kommer bli minst lika svettigt som förra veckan.

höres !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar