llouiseanna.blogspot.com

söndag 13 februari 2011

18.27

ännu en söndag
ligger som en död sill i sängen för tillfället. jag har så jäkla ont i halsen. låter lite mesigt att ha ont i halsen, men det är fasen inte skönt. vet inte om jag har någon feber, men det känns nästan så.. :-(

helgen har som de flesta andra helger spenderats i ramnäs tillsammans med världens bästa kille. i fredags hamnade vi hos felix, det var helt okej !
igår hade daniel träningsmatch mot sitt förra lag vik. det slutade oavgjort, två - två. och ett mål gjort av daniel, tihi :-)
sen idag har vi vart ute med skotern med typ fyra andra. sju mil åkte vi ! det är hur kul som helst, jag lovar ! :-D
fast det kan nog vara lite därför min halv mår som den mår..

nu ska jag värma lite hemmagjord thaimat, mummmmms !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar