llouiseanna.blogspot.com

måndag 7 februari 2011

18.26

hallååå.
måndag nu igen då.. efter skolan tog jag bussen ner på stan och träffade min saknade emelie. så vi slog oss ner på chicco och tog en varsin vanilj chai latte + chokladboll och pratade igenom allt mellan himmel och jord, hur trevligt som helst !
kändes som att den där pratstunden behövdes, man har så mycket att säga när man inte träffas så ofta. hon är en sån där över bra människa som förstår hit och dit, ja ni fattar ! :-)

nu kommer väl kvällen se rätt lugn ut, jag måste skriva lite om brasilien inför redovisningen inför klassen som är antingen imorn eller på onsdag. sen har vi två nationella i svenska i veckan också.. :-(

om jag sitter här så kommer jag väl ingen vart, men först ska jag proppa i mig mammas gudomliga tomtegröt tomtegröt :-D


okej, bilderna är från 2009 då jag och emelie lärde känna varandra. det här är mågot jag saknar väldigt mycket !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar