llouiseanna.blogspot.com

onsdag 26 januari 2011

ONSDAG

terminens andra prov avklarat !
tror det gick ganska bra, det var om ''efter krigstiden''.. inte jättekul, men bättre än att sitta och nöta in om massa gamla kungar iallafall tycker jag :-)

vad händer senare då?
jo jag ska ner på stan och först träffa min kusin en snabbis. jag ska få en tröja av henne som jag köpte på monki ( hon jobbar där) så tog hon den sålänge så nu ska jag få den, en riktig snygging-tröja är vad det är, hehe !
efter det möter jag upp daniel så går vi väl och käkar. skulle tro att det blir på THAI, fast jag vet inte om det heter så, men jag tror det haha. dom har väärldens godaste pad thai där, förutom dom i thailand då :-D
sen blir det bio eftersom att michis inte kunde idag. jag har två biobiljetter som går ut idag så dom måste utnyttjas :-)

1 kommentar:

  1. den enda bilden jag hade typ från konfan haha, så fin så :-)

    SvaraRadera