llouiseanna.blogspot.com

onsdag 12 januari 2011

JENSEN vs. JOHN BAUER




efter mycket fram och tillbaka är det nog jensen och JB som står kvar som mina favisar.
tänkte på rudbeck innan, men nu när jag har pratat med vissa som går där tycker att det är mycket plugg, och efter högstadiet tror inte jag att jag skulle orka tre år till med lika mycket.
det som lockade mest på rudbeck var nog deras ''traditioner'' som de hade, lite tävlingar då och då osv.

men jag ska endå gå på öppet hus på carlforska, jag har inte kollat där alls, skulle bara vara kul att kika in där för att se hur det är där. men har också hört att det är ungefär som på rudbeck fast aningen mindre plugg..

men jag ska i vilket fall som helst på öppet hus igen på både JB och jensen en sista gång, det är lättare att jämföra då också.

tack&hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar