llouiseanna.blogspot.com

tisdag 4 januari 2011

GOD MORGON

fan vilken hemsk natt det har vart inatt, jag har drömt mardrömmar. det är en sån där mardöm som kommer tillbaka, fast det var ganska länge sen sist, kanske fem år sen. den låter inte ett dugg läskig, men jag lovar, den är inte alls kul !

den handlar om att det är någon som jagar eller typ misshandlar pappa, sen hittar jag han nånstans, sen är det jag som blir jagad av den där killen som vill göra mig illa, eller bara skrämma skiten ur mig.
sen vaknade jag i drömmen av att issa satt bredvid mig, sen kom maria hit och då hade hennes mormor dött också.

undrar vad jag hade i tankarna igår kväll igentligen, det måste ju ha blivit kaos i hjärnan, haha.
men snacka om att man blev lättad när man vaknade, så man slapp den där livsfarliga typen, haha !

nu ska jag hoppa in i duschen sen åka och jobba lite, för er som inte vet så är jag på min låtsasmammas salong och hjälper till med typ städning och sånt.
efter det tar jag tåget till daniel, sover där och dagen där på drar jag till sthlm med maria.
nej nu drar jag mig mot duschen så jag inte överbelastar era hjärnor med text,

puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar