llouiseanna.blogspot.com

söndag 30 januari 2011

20.48

halloj, hon som uppdaterar ofta här.. eller..?
- nä


haha jag vet inte vad det är,
världens bloggtorka kanske, jag har iallafall ingen lust alls till det här just nu, aja.

helgen har spenderats hos pojkvännen som de allra flesta helgerna. imorse åkte vi ut till en sjö och anglade, typ fiskade för er som inte vet. det var faktiskt mycket roligare än jag trodde, iallafall när man fick napp, hehe :-)

jag tog tåget hem, och igentligen skulle jag och träna med mina flickor men jag mådde inge bra alls så jag stannade hemma. fast nu efter att ha kollat på solsidan mår jag bättre, skönt !

nu ska jag titta på the last song och mysa tillsammans med mina fyra kuddar och mitt sköna täcke.

puss !jag älskar dig högre än stjärnorna hjärtat, du är allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar