llouiseanna.blogspot.com

måndag 31 januari 2011

16.25




hej på er, här sitter jag och äter mellis ! :-D
snacka om att jag har stannat i jag-går-i-trean-tiden. jag äter fortfarande mellis, eller det gör säkert alla, men alla kanske inte kallar det mellis, haha !

det hände världens läskigaste grej på bild-lektionen på tal om ingenting som för övrigt måste vara dagens händelse !
det började med att bordet jag satt vid började tjata på johannes att han skulle göra så han blev röd i ansiktet ( ni vet när man typ spänner så man blir knallröd och huvudet ser ut som att det ska sprängas ).
så när vi hade tjatat på johannes ett par ånger började robin med samma grej, och eftersom att man ser så jävla rolig ut när man gör det började alla med robin med. också började vi skämta om att '' tänk så skulle man göra det ända tills man svimmade''..
tillslut ställer sig robin och gör det, och så, självklart svimmar han. och jag skojar inte när jag säger att det var fem millimeter från bordskanten !
så jonte sprang fram och väckte till honom.

fyfan vad rädd jag blev ! det var nog bland det läskigaste jag har sett haha :-(
så nu har jag lovat mig själv att aldrig mer tjata på johannes, robin eller någon annan att den ska spänna så man blir knallröd i ansiktet.

nog om det nu då.. jag ska sätta mig med inlämningsuppgifter och sånt trevligt innan jag drar till min daniel. det är ju studiedag imorn, fasen vad skönt !

nu ska jag lämna er ifred, puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar