llouiseanna.blogspot.com

onsdag 12 januari 2011

15.34

10 sanningar om mig själv:

  • när jag var liten var jag världens mest pedantiska människa och skulle ha allt symetriskt.
  • bland det bästa jag vet är att resa utomlands, jag är utomlands varje år.
  • när jag blir stor vill jag bli miljonär så man kan göra vad man vill i livet.
  • jag hatar att stå i kö, och jag hatar när folk överdriver saker.
  • när jag skulle lära mig simma fick jag gå på simskola tre gånger för att jag lärde mig aldrig, trots att min morfar och mamma hade varit simlärare.
  • jag har aldrig någonsin färgat mitt hår, inte ens slingat.
  • innan jag dör måste jag hoppa bungy jump och fallskärm.
  • jag kan oftast skratta åt vad som helst, lättroad med andra ord.
  • att ge upp är inte min grej, bara när det gäller typ matte.
  • jag trivs mer att vara med killar än tjejer, för jag kan verkligen vara mig själv då, för jag är nog inte världens mest tjejiga tjej. inte för att hålla på och''flörta'' med dom bara för att det är killar, så har det aldrig vart med mina killkompisar som jag har kännt länge. men det betyder ju inte att jag inte tycker om att vara med tjejer för det gör jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar