llouiseanna.blogspot.com

torsdag 2 december 2010

20.45

halloj !
var på öppet hus på john bauer tidigare idag, det verkar verkligen som en bra skola, och jag skulle verkligen kunna tänka mig att gå där!
det är så skönt att man kan gå och kolla på skolorna för allt blir tusen gånger klarare och allt blir lite lättare i huvudet, haha ! :-)

happ, mer då ? jo jag och pappa åkte till elgiganten så fixade jag årets första julklapp, till mamma !
nu är det bara typ 10 kvar, eller nåt.. :-D

imorn är det fysik-prov om.. eh, jaa.. strålning och sånt där.
haha, nej men jag har pluggat ovanligt mycket till det, så jag borde klara det bra tycker jag, men som lite grädde på moset fick vi reda på att vi ska ha kemi-prov på måndag, härligt va ? om material, skoj ! .. haha.

jag har massor att stå i just nu, stickningen som måste vara klar på onsdag, uppsats i so:n, fysik-provet imorn, kemi-provet på måndag, börjar också få lite panik över låten som ska vara färdigskriven och ska redovisas på måndag!
mööööh, kill me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar