llouiseanna.blogspot.com

onsdag 1 december 2010

18.19

right now;

gissa om jag blev glad när mamma kom hem med den här till mig i söndags !
så nu sitter jag med min chokladkalendern i knät och önskar att det blir imorgon så man får öppna lucka nummer två :-D

hörrni, jag kan inte fatta att det är 1 december ! liksom, redan ?! nyss var det ju sommar, jag var nyss i turkiet, men nejnej, nu gasar vi på så nu är det snart julafton tihi ! :-D

dom senaste året har julkalendern på teve verkligen sugit, men iår tänker jag ge den en chans, så jag kollade imorse tillsammans med min chokladkalender, den var helt okej! :-)
jag tror jag kommer ha chokladkalender tills jag är 100 år och håller på att ruttna bort, ingen jul utan chokladkalendern !

nu ska jag äta tomtegröt och läsa lite i fysikboken, hej !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar