llouiseanna.blogspot.com

måndag 29 november 2010

NYKLIPPT!

känns som att jag var på stan onödigt länge ! känns som typ tusen år, och jag som skulle fixa lite julklappar, men gjorde jag det ?
icke !

men jag fick med mig lite smått iallafall, bland annat ett par strumpbyxor med små hjärtan på, jag har verkligen letat ihjäl mig efter dom, och till sist hittade jag dom inne på kappahl, brukar aldrig vara där, tur att jag kollade ! :-D
sen hann jag även med att klippa mig, tog topparna bara, så nu är det fräscht igen.

jag älskar när man precis har vart hos frissan, för håret är helt lent och luktar en massa olika sprejer som det bara gör när man har vart där. men däremot hatar jag att sitta i den där jäkla stolen! jag är jämt rädd för att det ska bli för kort haha :-(
men idag vart det toppen, precis som sist!

skriver sen, kraaaam.


kappahl, 56:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar