llouiseanna.blogspot.com

söndag 14 november 2010

jag älskar dig daniel !♥

igår tog jag och daniel oss ner till stan och åt på hong kong och drog oss vidare till SF och kollade på due date. den var riktigt bra, men endå trodde jag att den skulle vara roligare.
efter filmen åkte vi hem till mamma och kollade på underbar och älskad av alla som gick på fyran, riktigt bra den med !

imorse vaknade bredvid min underbara halv elva nånting och vet ni ?
idag är det våran tredje månad tillsammans! allt känns helt overkligt fortfarande. jag minns första gången vi träffades som om det var igår. det var på powermeet, och jag fick fjärilar i magen redan då och drygt en månad senare var det jag och han.
dom här tre månaderna har varit underbara !
jag älskar dig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar