llouiseanna.blogspot.com

onsdag 3 november 2010

21.25

okej, jag vet, det börjar bli pluggis-varning nu. men nu tänker jag satsa på VG i alla ämnen och då pluggar man på lovet haha !
det är matteprov och svenskaprov efter lovet plus ett ''mini-prov'' i engelskan också, och som om det inte vore nog så ska jag ha kommit halvvägs på min tubsjal som jag stickar. jag är inte i närheten av att ha kommit halvvägs kan jag säga..
undrar om jag lämnade hjärnan hemma den dagen när jag valde att sticka med tunnaste garnet jag hittade ?!

aja, imorn ska jag iallafall med michis, jerry och daniel och kolla på SAW 3D. hoppas på att den är bra, eller är det nån som vet ? :-)

nu ska jag sätta mig i soffan tillsammans med min älskade stickning !

hörs imorn !
titta vad man kan hitta bara ma letar lite, hihi !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar