llouiseanna.blogspot.com

måndag 8 november 2010

16.56

det blev en sen kväll igår hos emelie. vi pratade mest om allt som hänt senaste tiden men också om yxrånen som har vart i både hökåsen och tillberga. det är ju igentligen helt sjukt. vad tänker man med när man rånar små butiker ute på landet ?!
är det inte bara bättre att slå till på nåt stort då, typ maxi medans man endå håller på haha ? :-)
jaja, dom är iallafall tagna av polisen nu, skönt !

jag fick tillbaka min matte-diagnos på matten idag, gick inte riktigt som jag hade tänkt kanske.. tror jag fick 11/21. men jag tar igen det på provet som är på torsdag eller när det nu var !
sen fick vi tillbaka mvg-uppgiften i biologin där jag skrev om sjukdomen alzheimers. där gick det betydligt bättre så jag fick ett mvg- och jag är sååå nöjd :-)

blir lite mycket skrivet nu men haha..
läste nyss att värsta snö-kaoset är påväg med typ två decimeter snö. fast det kanske är på tiden, det är ju faktiskt november !

nu ska jag gå och bota min väldigt dryga huvudvärk och plugga till svenska provet. senare kommer daniel också, underbart !

latero !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar