llouiseanna.blogspot.com

tisdag 23 november 2010

15.03

sorry för dålig uppdatering, men antar att ni har lite annat att göra än att läsa min blogg hehe :-)

vanlig tisdag idag, inget nytt. inga nya händelser, det enda som är ''nytt'' är att jag ska på gymnasiemässa om 45 minuter. jag åker dit med mamma så kommer kanske pappa också.

det är faktiskt typ livsavgörande med gymnasieval (?)!
det är ju det som tar en vidare i livet till olika steg ! åå, jag får panik av bara tanken :-(

trots paniken så är jag nästan lite taggad inför gymnasiet, liksom bara en massa nya människor, en annan del av stan och nya lokaler.
fast jag kommer sakna min klass otroligt mycket på samma gång, den är ju helt underbar även om alla är helt störda. haha nejdå.
men det är nog den bästa klass jag har gått i, jag har så jävla kul tillsammans med alla !
buhuu, vill inte lämna dom juu :-(

haha nu ska jag sluta gnälla om det, jag fixar lite mellis istället, höres !
det blir inte så mycket bilder nu när jag är hos pappa för jag tar aldrig med kameran hit också, stå ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar