llouiseanna.blogspot.com

tisdag 16 november 2010

14.32

jag brukar aldrig drömma så jag kommer ihåg det på morgonen, men idag minns jag och fy vilken hemsk natt det har varit.

i skolan idag fick vi reda på svenska provet som vi gjorde förra veckan, där fick jag tre poäng från mvg, stolt chey !
fick även reda på matteprovet, där är jag däremot lite besviken. eller nej det är jag absolut inte, men jag hade hoppats på mycket bättre ! det blev ett G+ och jag kommer antagligen sänka mitt matte betyg nu till jul vilket inte alls är bra ! :-(

dom två sista lektionerna idag blev inte av så jag slutade lite innan ett !

klockan sju ikväll är det möte med mina underbara fotbollstjejor, gud vad jag har saknat dom !
jag börjar sakna fotbollen nu också, vi har haft typ två månaders uppehåll, men snart är vi igång igen.

skriver senare, ciao !
it was just a dream, but it was a nightmare that already has come true.
i can't face the truth, you where my favourite. miss you so much.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar