llouiseanna.blogspot.com

fredag 19 november 2010

11.29

NU ÄR DET SLUT PÅ VECKAN, DET ÄR DAX FÖR FREDAGSMYYYYS !
hoho, glad chey på andra sidan skärmen !
både no:n och so:n blev inställt så jag slutade kvart över tio ! inte helt fel på en fredag va ?:-D

när jag kom hem gjorde jag toast, alltså, fan va gott det är ! det är ju bara två mackor, ost och salami!( eller det var vad jag hade på )
undrar vad det var för underbar människa som kom på toast, hihi ! :-D

ikväll ska jag byta hem, haha. nej men jag åker till pappa sen, jag tror jag ska va lite latmask så han får hämta mig hos mamma när han har slutat jobbet.
fast kvällen är väl inget att se fram emot..
jag ska skriva fem sidor om flygplan, fast med pappas hjälp men endå !
dagens;
randig tröja
, zara
svarta jeanslegging, vero moda
svart stickad tubsjal, gina tricot

TACK OCH HEJ, TREVLIG HELG SÖTNOSAR ! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar