llouiseanna.blogspot.com

lördag 20 november 2010

10.42

varför vaknar man klockan åtta på en lördag och det är helg ?!
jag har alltid varit sån, eller mest när jag var mindre, jag kunde gå upp typ klockan fem på morgonen och titta på tv-shop till jag kunde alla nummer i huvudet, !

jaja, jag blev iallafall liiite glad när jag tittade ut genom fönstret och såg att det har kommit mer snö, fast det betyder väl kanske att det blir kallare, men det är ju bättre än slask iallafall ! :-D

haha just det, som ni kanske vet så var storbloggaren kissie i västerås igår och skulle uppträda på SILK. då när hon hade kommit till stationen så möttes hon av folk som kastar ägg (?)
alltså, okej om man inte tycker om henne, men vafan, kasta ägg ?
tycker det är så jäkla pinsamt att folk är tvungna att skämma ut sig på det viset, det är ju helt onödigt !

aja, nu ska jag väcka liv i pappa så han kan hjälpa mig att skriva en uppsats om flygplan.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar