llouiseanna.blogspot.com

söndag 31 oktober 2010

11.58

det blev precis som jag trodde igår ikväll, vi hade lika kul som alltid!
jag och michis hyrde en skräckis så vi satt och höll på att skita ner oss. tror den hette nightmare on elm street eller nåt sån. sen kollade vi på the pianist, den handlade om ww2. kanske låter lite tråkigt, men dn va grym !
efter all film gick vi och la oss, hur trötta som hellst.

just nu håller på att stressa ihjäl mig, jag kom precis ut från duschen och sminkar mig. min sexåriga ''halvkusin'' kommer hit med sin mamma och pappa och äter om två minuter, sen ska jag direkt vidare till daniel med tåget som går kvart över fyra, om jag inte hinner dö av stress innan..
haha, nejdå jag hinner, hoppas ni har haft en toppen helg sötisar !

slänger två helt random bilderför skojs skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar