llouiseanna.blogspot.com

lördag 30 oktober 2010

11.00

tror jag satt uppe till två igår. jag satt och tittade igenom olika program på gymnasium och valde bort de jag inte tänker gå, men det är så himla svårt att veta vad man ska gå för linje tycker jag iallafall för jag vet inte vad jag vill bli än. men ju mer man tittar desto mer lär man sig och då blir det lättare att välja sen. men endå, fan vilken djungel !

jag vaknade åtta imorse för jag har åkt på värsta förkyldningen, haha så när jag vaknade var jag helt döv, fast nu är det bra igen :-D

ska snart hem till min michaela och sen sover jag kvar där. kommer bli super kul eftersom att vi inte träffas så mycket på fritiden längre som vi gjorde förut.


later !


bilder från thailand i somras, i love you crazy girl !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar