llouiseanna.blogspot.com

söndag 19 september 2010

TURKIET NÄSTA !

återigen en liten bloggpaus. den här helgen har varit helt oslagbar !
den började med att daniel kom hit från fredagen till lördgen, senare på kvällen blev det en liten tjejkväll hos mig med michis. en kväll full med skratt och framförallt fullt med singstar haha !
philip tittade förbi en stund sen drog vi ut och så kom fredrik också.

idag har min dag gått åt till att plugga sönder, jag menar det verkligen ! jag hatar att komma efter i skolan för då ligger man efter i veckor.

ikväll är min sista kväll hemma, sen ska jag upp inatt runt två kanske och åka till arlanda, sen vidare till turkiet ! ååå fyfan va härligt det ska bli, jag längtar !
och det är sista gången ni ser mig fom 14-åring, haha, jag fyller ju år på lördag, fan vilken grym vecka det kommer bli !
och med andra ord blir det ingen uppdatering på cirka en vecka.

vill också säga att jag älskar min daniel så sjukt mycket, kommer saknar dig så hjärtat !

nu ska lilla louise packa klart resväskan, ha det bra för det ska jag ha,
CIAO ! :-D

älskar dig min solstråle, har så grymt kul tillsammans med dig. jag har saknat dig allrabästavän.

2 kommentarer:

  1. jag älskar dig mest , hade så grymt kul allrabästa !

    SvaraRadera
  2. det ska jag !
    älskar dig, kommer sakna dig !

    SvaraRadera