llouiseanna.blogspot.com

tisdag 7 september 2010

sitter som en döing med ett glas med resorb bredvid mig, fy va äckligt det är !
det blev ett besök på barnakuten idag, men de skickade hem mig pga att de tyckte jag såg frisk ut. haha, lite roliga är dom ju..
visst var jag piggare, inte lika hängig men endå, jag har knappt fått i mig nåt sen i lördags !
aja, dom kan väl sitt jobb. får hoppas att jag blir bättre.

nåt som kommer få mig på lite bättre humör ikväll är premiären av idol 2010 ! det är så kul att kolla på alla som gör bort sig och sen jurys kommentarer. och det är nu i början som det är som roligast när det är audition. förstår inte hur folk vågar ställa upp fast dom är urusla, men dom kanske inte vet om det. det är ju endå bra att dom vågar för det är ju himla roligt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar