llouiseanna.blogspot.com

torsdag 9 september 2010

är det bara jag som får ryck på mig själv såhär en dag innan skolfotot ? haha det är ju inte ens viktigt, det är ett skolfoto!
jag är en sån människa som aldrig kan bestämma mig tills man verkligen måste bestämma sig. haha jag har nog kanske världens värsta beslutsångest när det gäller kläder. och det får jag nu för jag kan inte bestämma vad jag ska ha på mig imorn. och jag måste bestämma det nu för annars vet jag hur det blir imorn om jag inte redan har bestämmt hahaha, herregud vilka problem..
sen imorn kommer jag inte veta om jag ska ha uppsatt eller utsläppt, det är så typiskt mig.
fast jag har redan bestämmt mig för utsläppt och mittbena. eller?..
haha, jag brukar inte ha mittbena men kanske ska ha det för en gångs skull endå , med risk för att förstöra hela fotot ! hahaha närå :-)
örhängena är köpta på gina tricot, lovelovelove !
nu är det idol som gäller !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar