llouiseanna.blogspot.com

torsdag 2 september 2010

18.30

hallå på er, har varit lite dålig på att skriva idag. det var meningen att jag skulle skriva imorse men tror ni jag hann? icke ! det blev lite bråttom till bussen.

och att jag skulle bli sjuk var bara inbillan som tur va haha.

idag började dagen med en svenska lektion. vi kollar på en film från andra världskriget, nu kommer jag inte ihåg vad den heter, jag skriver det senare om jag kommer på. men den iallafall, vi har kanske sett halva än sålänge, men det är nog den hemskaste filmen jag har sett hittills, fyfan !
efter svenskan var det idrott så bar det ut i spåret och springa allt vad man orkade i 2.5 kilometer. det gick bra för mig, jag hamnade på 10 minuter nånting.

efter skolan åkte jag ner på stan med pappa. vi kommer troligtvis flytta om ett tag och pappa och sara har hittat en lägenhet på stan, så vi åkte och kollade lite hur det såg ut runt omkring och lite sådär så ska vi kolla inne en annan dag. igentligen tycker jag att det kommer bli riktigt surt att flytta med pappa. för er som inte vet så är mina föräldrar skilda men båda bor i hökåsen. och pappa bor kvar i huset där jag har bott i stort sätt hela mitt liv. det är ju verkligen där jag bor och jag trivs så himla bra där, men det är klart, man kan inte bo på samma ställe tills man ruttnar. endå är det lite spännande hehe, MEN bara för att de har kollat på lägenhet så betyder det inte att vi kommer flytta.

shit, nu blev det här ett lång inlägg men så blir det väl när man har mycket som går runt i huvudet, eller ?:-)

nu ska jag ringa mamsen. haha, en sån här lagom normal bild får ni idag. ser ut som att jag sitter och kissar men det gör jag inte, promise, HAHA :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar