llouiseanna.blogspot.com

måndag 13 september 2010

17.30

hej på er sötisar, då var jag tillbaka igen efter en helt underbar helg tillsammans med daniel !
jag sov hos honom från fredag till söndag och sen tog jag tåget till stan och gick till saras jobb som är nail store för er som inte visste det. jag målade om i deras fikarum och så.

idag var det en vanlig skoldag, lite långdragen men endå har jag haft riktigt kul idag, haha :-)
efter skolan gick jag hem till mamma och gjorde världen då menar jag verkligen VÄRLDENS godaste pannkakor !
jag bara älskar dom precis innan dom är klara. precis innan dom börjar få färg, och sen socker och hallonsylt till det. UNDERBART !

ikväll är det fotboll som gäller, eller ja, vi åker väl om en timme :-)

får bli ett tråkigt inlägg utan bilder, men lovar en outfitbild om typ 10 min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar