llouiseanna.blogspot.com

tisdag 14 september 2010

17.17

kom in för kanske tjugo minuter sen efter att ha setat ute i två timmar för jag glömde nycklarna inne imorse. haha, det är andra gången det händer på typ en månad, inte okej alls haha ! :-D

nu när jag har skrivit klart ska jag ägna hela min kväll åt läxor. gud va trist det lät, haha men jag måste verkligen.
jag måste komma längre i boken som vi läser på svenskan; med förintelsen i bagaget. och så har vi spanska och engelska tills imorn också.
som ni ser så har jag lite att göra, men sen klockan åtta är det självklart idol som gäller.

nu ska jag kriga bland läxorna, hejdå så länge ! :-)
haha, har inga bilder hos pappa så ni får en exempelbild för att det inte ska bli så tråkigt :-)

2 kommentarer:

  1. SVAR: Förlåt för sent svar! tack så himla mycket! :) Blir jätteglad! :) Din är också jättefin!:) Aja allt bra med dig? :)

    Kram! :)

    SvaraRadera
  2. tack så mycket ! :-)
    jo allt är bara bra, hur är det sj ?:-)

    kramkram

    SvaraRadera