llouiseanna.blogspot.com

söndag 5 september 2010

15.05

hej på er. det har blivit lite dåligt skrivet de två senaste dagarna. i fredags kom daniel hit och sov över. på lördagen tog vi bussen hem till hans bror på skallberget och var där en stund, sen vidare till ramnäs. det var meningen att jag skulle sova kvar där, men tror ni jag kunde det ? nej, tack vare ett påhopp av magsjuka !
jag hade haft ont i magen hela dagen men senare blev det bara värre så hans mamma skjutsade hem mig snäll som hon är.

usch, finns det nåt värre än att vara magsjuk ? jag tycker att det är så grymt äckligt och det är helt värdelöst !

det är lite bättre idag, jag kräks iallafall inte länge haha ! men jag har inte fått i mig så mycket än, lite vatten, lite yoghurt och en rostad macka, så jag är riktigt hängig och har ont i hela kroppen. och hela humöret är ju helt borta, haha man blir ju helt tom. all musik är dålig, allt på teve är urtråkigt och man har inte lust och ork att göra nånting.

mamma kommer väl snart hem från jobbet, hon skulle köpa hallonkräm till mig så jag får i mig nåt, får hoppas att det blir bättre.

jag som hade sett fram emot en hel helg tillsammans med min älskling, det här suger !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar