llouiseanna.blogspot.com

fredag 10 september 2010

14:24

fick sluta tio i ett idag, vart en skön dag fast den har gått riktigt segt.
det var ju skolfoto också, haha.. det blev säkert bra, eller det är alltid vad jag tänker iallafall tills alla korten kommer i brevlådan. haha, jag fick ta om mitt ensamkort fyra gånger för jag inte blev nöjd, haha är det typiskt mig eller ?
men jaja, vi får väl se hur det blev när allt dimper ner i brevlådan :-)

ikväll ska jag åka hem till daniel och så sover jag kvar där till söndag, jag har saknat han så !
och vi har vart tillsammans en månad på tisdag. det är sjukt vad tiden går snabbt, det kändes som nyss när vi träffades för första gången på powermeet.
jag är så himla glad att jag har honom, jag älskar dig otroligt mycket hjärtat♥

haha tror ni jag hade mittbena på kortet ?;-)
''aldrig i livet'' var den första tanken i morse haha !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar