llouiseanna.blogspot.com

torsdag 26 augusti 2010

nu sitter jag och tuggar i mig mängder av halstabletter för att få bort halsontet och visst hjälper det men kanske ska lugna mig lite med halstabletterna nu, det börjar göra ont i magen haha.

imorn är det sovmorgon igen ! vi börjar klockan nio och sen antingen blir det gropen och bada eller film i skolan, helt okej. sen bär det av till ramnäs så ska jag äntligen träffa daniel igen, jag har saknat han så ! det kommer bli en bra fredag !:-)
fin bild, mycket. men kolla, liiite bruna, känns som att allt det har försvunnit för länge sen !

2 kommentarer:

  1. helt borta :(:(

    förresten , den gruppen jag går i skulle samlas på skolgården klockan nio för vi skulle inte bada. hur skulle ni göra ?

    SvaraRadera
  2. vi kanske skulle tror jag. flaggstången klockan nio:)

    SvaraRadera