llouiseanna.blogspot.com

fredag 9 juli 2010

I'M BACK !

HEJ SÖTNOSAR !

jag har inte skrivit på bloggen sen jag åkte till thailand, så det blev ett uppehåll på nästan tre veckor tror jag !!
nu blir det skärpning så ska jag försöka uppdatera så mycket som möjligt !

thailandresan med min allrabästaväl michaela hennes syster, pappa och hans fru var helt underbart. ett underbart land, underbara människor och sin allrabästavän, det kan inte bli så mycket bättre !

det blev en del shopping också, såklart. jag hade tänkt att lägga ut lite bilder på kläder och smycken men jag gör det imorn, jag lovar.

de där två veckorna bara sprang förbi, snabbare än blixten men endå hann vi göra så mycket, speciellt sola, shopping och bad.

sen hände något helt fantastiskt ovanligt också, jag läste en bok, haha !
jag började på flygplatsen påväg hem och några dagar senare hade jag läst ut den !
syskonkärlek heter boken, den va grym tycker jag !

den här resan var en av de bästa och kommer vara ett minne för livet.

nu blir det lite bilder, men fler hittar ni på facebook.

kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar