llouiseanna.blogspot.com

söndag 25 juli 2010

hemma igen !

i fredags åkte jag till mariefred och hälsade på min halvkusin marcus som faktiskt fyller sex år idag kom jag på !
efter en natt där så kom pappa och sara och hämtade mig så åkte vi vidare till skarpnäck i stockholm och hälsade på min farmor.
efter besöket hos henne åkte vi till ramnäs så sov vi där.

jag vet inte om jag har sagt det här på bloggen men ni kanske undrar vad jag gör i ramnäs hela tiden men vi köpte ett hus där i vintras som vi håller på och gör om. det är rätt gammalt och så, men det blir bättre. sen om några år skulle jag tro att vi flyttar dit.
så nu vet ni :-)

jag lovade ju bilder på kläderna jag köpte för nån dag sen med issa så nu får ni dom plus en tröja jag köpte idag.

kram L


bikbok 50 :-

halsband, hm 39.50:-

cubus 124:-

ginatricot 199:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar