llouiseanna.blogspot.com

torsdag 3 juni 2010

19.35

har ni tänkt på en sak ? det är faktiskt sommarlov om en vecka, fattar ni, EN vecka ! haha, det är ju helt sjukt, så himla skönt !!:-)

gårdagen spenderades med michiaela, vi bestämmde oss för att vara vakna hela natten. sen skulle vi upp till soluppgången innan fyra och fota lite, men solen lurade oss och kom upp en timme senare så det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, men jaja.
sen vidare till tillberga. det blev en grym natt med mycket skratt och natthumor va bara förnamnet, haha !
senare idag skulle vi till fågelbacken med skolan, jätteroligt, verkligen..
efter det drog jag och michis till gropen, övertrötta som vi var la vi oss i sanden så kom elin och jasse. jag har inte skrattat så mycket på läääänge, grymt kul har jag haft det. och nu måste jag bara säga att jag har varit vaken i ett och ett halvt dygn, rekord för min del iallafall ! :-D

jag lägger upp lite bilder från imorse.

kram L

2 kommentarer: