llouiseanna.blogspot.com

onsdag 16 juni 2010

11.44

goddagens people ! :-D

just nu sitter jag mitt i röran i mitt rum. jag vet inte riktigt vad jag ska göra haha, jag borde städa fast jag känner för att packa alla små sker som jag har glömt istället !
nu är det inte så mycket kvar, jag ska ladda över alla bilder från kameran till datan, ladda den och sen fixa lite till låtar till mobilen sen klarar vi oss länge ! :-D

jag har nog inte så mycket med att säga tror jag.. jag ska väl vara lite duktig nu och städa mitt rum så mamma blir glad innan jag åker.

DAGENS HISS: solen, det är sommarlov och det har knappt varit någon sol alls. men nu så, welcome back !!
DAGENS DISS: det finns ingen diss idag. jag är så himla glad, fast jag vet inte varför och då finns det inget att dissa, bra va ?!;-D

ha en bra dag i solen.
bilden är från cypern förra året
kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar